0 (272) 222 09 09
Sık Sorulan Sorular
Ürünlerimiz direkt olarak Afyonkarahisar merkezdeki üretim tesisimizden kargolanıp, adresinize taze olarak gönderilmektedir.
Sadece Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın iznine tabi gıda katkı maddelerinden kabul edilen miktarlarda kullanmaktayız. Ürünlerimizin hiçbirinde NBŞ, glikoz (mısır şurubu), yapay tatlandırıcı, jelatin, alkol, domuz yağı ve katkıları kullanılmamaktadır.
Şekersiz / Natürel lokumlarda şeker yerine yoğunlaştırılmış hurma suyu kullanılarak lokum yapılmaktadır.
İrmik helvası, pişmaniye, saray helvası ve tel kadayıflı lokum harici ürünlerimiz glütensiz olup çölyak hastaları gönül rahatlığıyla tüketebilirler. • Gluten içermeyen ürünlerimiz: . Draje çeşitlerimiz, Çikolata çeşitlerimiz, Kadayıflı lokum hariç diğer lokumlarımızın hiçbirinde glüten bulunmamaktadır • Gluten içeren ürünlerimiz: Baklava çeşitlerimiz, Şerbetli Tatlı çeşitlerimiz, Pişmaniyelerimiz, İrmik Helvamız
Her ürünün muhafaza koşuluna dair detaylı bilgiyi ürün ambalajının arkasındaki etikette bulabilirsiniz. Genel olarak lokumları serin ve kuru ortamda muhafaza ediniz. Buzdolabına koymayınız. Güneş ışığına maruz bırakmayınız. Kaymaklı ürünleri ve helva çeşitlerimizi buzdolabında saklamanızı, buzdolabına koyulan ürünlerin sertleşmesi nedeniyle tüketmeden önce oda sıcaklığında 15 dakika bekletmenizi tavsiye ederiz.
Lokum içinde koruyucu madde olmayan doğal ve bozulması zor dayanıklı bir üründür. Ayrıca paketlerimiz hava geçirmeyen özel vakumlu ambalajlarda dış faktörlerden etkilenmeyecek şekilde hazırlanıp kargo firmasına iletilmektedir. Bu nedenle ürünlerimiz teslimat süresi zarfında herhangi bir bozulma geçirmeyecektir. Yine de bir sorunla karşılaşırsanız lütfen info@lokumatolyesi.com.tr e-mail adresi ile irtibata geçiniz.
• Sitemiz üzerinden dilediğiniz ürünümüzü sepetinize ekleyerek, • Whatsapp ve İnstagram mesaj yoluyla, • 0272 222 0909 numaralı sabit telefonumuzdan, ürünlerimiz hakkında detaylı bilgi alarak sipariş verebilirsiniz.
Web sitemizde üye kaydı olmadan da siparişinizi verebilirsiniz. Üyelik zorunlu değildir. Fakat daha rahat sipariş takibi yapabilmeniz için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz. Siparişinizle ilgili bir aksilik olması halinde ise size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir. Bu nedenle üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir.
Siparişle ilgili bir notunuz varsa açıklama kısmına hediye notunuzu yazabilirsiniz. Zamanlı gönderimlerde; göndermek istediğiniz tarihi yazabilir veya müşteri hizmetlerimize bildirebilirsiniz.
Hafta içi saat 14.00’e kadar verilen ve ödemesi tarafımıza ulaşan siparişlerinizi aynı gün onaylayarak kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. 14.00’ten sonra gelen siparişler ise ertesi iş gününde kargo firmasına teslim edilmektedir. Cumartesi ve Pazar günleri verilen siparişler Pazartesi günü; resmi tatillerde verilen siparişler ise takip eden bir sonraki iş gününde kargo firmasına sevk edilmektedir. Gecikmesi muhtemel durumlarda size bilgi verilmektedir. Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz.
• Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız veya dilediğiniz banka kartı ile online ödeme imkânımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.
• Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak Halk Bankası hesabımıza (TL) ödeme yapabilirsiniz.
• Kapıda ödeme ile sipariş verebilirsiniz.
Evet, kapıda ödeme seçeneği ile ürün gönderimi yapılmakta. İster online siparişlerde isterseniz whatsapp veya instagram siparişlerinde kapıda ödeme ile sipariş verebilirsiniz.
Web sitemiz 3D Secure ile kredi kartı ödemesi kabul etmektedir. Yani öncelikle kredi kartınızın 3D Secure ödemeye açık olup olmadığını bankanız aracılığı ile kontrol etmeniz gerekmektedir. Bunun dışında bir problem yaşarsanız lütfen tarayıcınızı değiştirerek başka bir tarayıcı ile ödemenizi gerçekleştiriniz. Ödeme Takibi, söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır. Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur.
Yeni yayınlanan yönetmelikte, gıda ürünlerinde taksit uygulanamayacağı belirtilmiştir.
Sipariş Bedeli İadesi, siparişlerinizin iptali durumunda; Lokum Atölyesi Şekerleme Gıda Turizm İnşaat Hayvancılık sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi 7 iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir.
50 TL ve üzeri tüm alışverişlerinizde kargo ücretini biz karşılıyoruz. Kapıda ödemelerde, kargo firması tahsilata aracılık ettiği için sepetinize sadece kapıda ödeme hizmet bedeli eklenir.
Siparişiniz üretilip hazırlanınca kargo şirketine teslim edilir ertesi günü mail adresinize kargo takip bilgilerini içeren bir mail iletilmektedir. Ayrıca Kargo Takibi sayfasından sipariş numaranızı girerek kargonuzu takip edebilirsiniz.
Adreste bulunmadığınız da “Teslim Edilemedi” notu bırakılır. Kargo firmasını arayıp tekrar getirmeleri talep edebilir ya da oturduğunuz semte bakan kargo firmasına ait şubeden kendiniz teslim alabilirsiniz.
Aras Kargo ile anlaşmalı olarak çalışıyoruz. Anlaşmalı olduğumuz firma dışında farklı gönderi taleplerinde şartlar ne olursa olsun “Alıcı Ödemeli” olarak ilgili firmaya siparişinizin teslimatı gerçekleştirilebilmektedir. Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda bilgi alabilirsiniz.
Teslimat adresinin Afyonkarahisar'a uzaklığına göre de kargo şirketi 1-4 gün içerisinde siparişinizi size ulaştıracaktır. Ancak bulunmuş olduğunuz yerdeki kargo şubesinin dağıtım ağına göre bu süre kısalabilmekte veya uzayabilmektedir (mobil bölgeler kapsam dışıdır).
1 veya 2 günde teslim:
Adana, Ankara, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bilecik, Bolu, Burdur, Bursa, Çanakkale, Denizli, Düzce, Isparta, İstanbul, İzmir, Kocaeli, Konya, Kütahya, Manisa, Muğla, Tekirdağ, Uşak, Yalova
2 veya 3 günde teslim:
Adıyaman, Ağrı, Aksaray, Amasya, Ardahan, Artvin, Batman, Bayburt, Bingöl, Bitlis, Çorum, Diyarbakır, Edirne, Elazığ, Erzincan, Erzurum, Gaziantep, Gümüşhane, Hakkari, Hatay, Iğdır, Kahramanmaraş, Karabük, Karaman, Kars, Kastamonu, Kayseri, Kırıkkale, Kırklareli, Kırşehir, Malatya, Mardin, Mersin, Muş, Nevşehir, Niğde, Ordu, Osmaniye, Rize, Sakarya, Samsun, Şanlıurfa, Siirt, Sinop, Sivas, Şırnak, Tokat, Trabzon, Tunceli, Van, Yozgat, Zonguldak Belirtilen teslimat süreleri bilgilendirme amaçlıdır, olağan dışı durumlarda farklılık gösterebilir. Bu durumlarda www.lokumatolyesi.com.tr teslimat süresi konusunda değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Olağan dışı durumlardan dolayı oluşan gecikmelerde mutlaka telefon ile bilgilendirilirsiniz, siparişiniz çok acil ise mutlaka telefon ile teslimat süresi teyidi almanızı tavsiye ederiz. Adresiniz yerleşim bölgesi dışında kalıyor ise bu bölgelere haftada 1-2 kez dağıtım yapıldığı için kargo teslim süresi uzayabilir. Adresiniz kargo firmalarının sorumluluk sahası dışında kalıyor ise kargonuzu size en yakın kargo şubesinden teslim almanız gerekebilir. Bayram ve tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.
Sipariş faturalarınız kargo ile adresinize sipariş paketi içerisine eklenerek gönderilmektedir. Kargo içerisinde gönderilmeyen faturalarınız fatura mail adresinize iletilmektedir.
Fatura adresine kendi bilgilerinizi, Kargo adresine ise hediye göndermek istediğiniz kişinin bilgilerini yazdığınız takdirde; ödeme yapabilir, başka bir adrese hediye gönderebilirsiniz. Faturanın paket içerisine eklenmesini istemiyorsanız bu durumu sipariş açıklaması sayfasında belirtebilirsiniz. Bu sayede hediyeniz faturasız gönderilmektedir. Faturanız sadece belirttiğiniz e-mail adresine gönderilir. .
Ürünleriniz paketleme şartlarına uygun olarak hazırlanmaktadır. Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma, vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Ayrıca paketinizde bulunan ürünlerin, faturaya yansıyan ürünlerle aynı olduğundan emin olmanızı öneririz. Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır. Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı ve hasarlı ürünün görselini en kısa zamanda +90 538 876 34 74 numaralı telefona Whatsapp yoluyla ulaştırarak, durumu info@lokumatolyesi.com.tr mail adresine bildiriniz. Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız. Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.
info@lokumatolyesi.com.tr adresine durumu anlatan bir e-posta gönderebilirsiniz. Size en kısa sürede cevap verilerek gerekli aksiyonlar alınacaktır.
Yanlış ürün gönderiminden kaynaklanan iadelerde; ürünü teslim aldığınız 5 gün içerisinde ürün görselini çekerek, “Yanlış Ürün Gönderimi” konu başlığıyla info@lokumatolyesi.com.tr adresine veya 0538 876 3474 nolu whatsapp hattımıza iletmeniz yeterli olacaktır. Yanlış ürün gönderimi durumunda iade ettiğiniz ürünlerin tüm kargo masrafları firmamıza aittir. Bunun için gönderi esnasında anlaşmalı kargo şirketimize ürünü “karşı ödemeli” olarak teslim etmeniz yeterlidir. Siparişinizi vermiş olduğunuz asıl ürününüzün gönderimi en kısa sürede yapılacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.
Firmamız her zaman en iyiyi hedeflemekte ve siz değerli tüketicilerimizi her zaman daha iyiye ulaşmak için dinlemektedir. Firmamız ile ilgili her türlü şikayet ve önerinizi bize bildirmeniz size dolayısı ile bize katkı sağlayacaktır. Şikayetlerinizi info@lokumatolyesi.com.tr mail adresine veya telefon ile 0272 222 09 09 numarasına bildirebilirsiniz.
Maalesef, henüz yurt dışı ürün gönderimi yapılmamaktadır.